sâmbătă, 2 aprilie 2011

Today, I turned the page...


In trecut ma minteam singura ca totul o sa se schimbe si am putea fii di nou impreuna... Dar azi, s-a umplut paharul frate... prea multe nopti nedormite, prea multe sperante si vise spulberate prea multe lacrimi varsate doar pentru amgire si durere...
Azi este momentul cand pot spne tare si raspicat: Stop! 'Cause since today I don't care anymore!
Mi se rupe la 14 ce crezi tu si cu ce pitipoance mai vrei sa fii :).
eu am incercat sa-ti fiu aproape, sa te ajut asa cum fac prietenii apropiati... dar tu esti prea nesimtit si te crezi mult prea important ca sa observi asta. Sa stii, ca nu numai daca esti frumos si aratos face totul, ci si caracterul si personalitatea... ce vreau sa spun e ca te-ai schimbat foarte mult :). Dar nu'i nimic pentru ca Today I turned the page ;)! am sa ma comport asa cum meriti.
Imi cer scuze fata de acel baiat care chipurile m-am folosit de el[asa cum zice lumea]... eu zic ca nu m-am folosit...am avut nevoie de cineva care sa-mi fie alaturi si care sa ma faca sa trec peste.... dar azi, FELICITARI! chiar tu m-ai facut sa trec peste :)
Da, recunosc, am tinut la tine...poate chiar mai mult decat ai fii meritat cu adevarat...si mi-ar fii placut sa fie si reciproc:). Dar asta e....invatam din greseli, corect??...poate ca si tu ai gresit, poate ca si eu...poate m-am aruncat cu capu'nainte....dar asa sunt eu de cand ma stiu:)))
M-am saturat pana peste cap de fitele, glumele, maimutarelile si jignirile tale... Ce vrei sa sa-mi demonstrezi?? Ca nu-ti mai pasa de mine[ draga asta stiam deja de cand ne-am spus "la revedere"]... Ca nu ma mai suporti?? Ca te enerveaza fira mea de-a fii?? Poi spune-o in pnm...n-am cum sa citesc gandurile;)
Din partea mea poti face ce vrei;)....Dar maimutareala s-a terminat...sau mai pe englezeste..... The Show It's Over ;) nu mai accept sa faci mijto de mine >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu