miercuri, 23 martie 2011

My Little Crazy Sis >3


"O vedeti pe ciudata aia cu aparat dentar care zici ca face infarct cand rade si care foloseste ca tic verbal "in plm", "draga", si "c**e"?? Ei bine, ea nu e o fiinta umana. Ea e un specimen care chipurile seamana cu o matsa adorabila >3....DAR NU E...mai ales cand "o calci pe coada" e vai si amar de tine :-s. Se transforma intr-o fiara!!

" De cand ne cunoastem...BWA CIUDATO:x"??Dracu stie...Cert e ca in vacanta de iarna am descoperit ca avem multe chestii in comun:x

Ba baiatule, tu stii ce m-a tampit asta timp de 4 luni[si inca o mai face...] sa-mi zica noutati legate de "corcitura" si "pudel"..in special de "corcitura": "CORCITURA-N SUS", CORCITURA'N JOS":-l....da mai respira fumeie k m-ai adus la disperare:)))Sa stii ca viata nu se rezuma numa pentru corcitura ta;). Sa moara veta, gibilan[cine vrei tu] ca tu ai ceva cu caputzu:x [..bine ca nici eu nu's prea departe ca doar de...].

Mi se plange ca nu-i place cum ii alint pe baiaieti si imi sugereaza sa le zic "putifer" ca altfel o sa ramana fara par in cap daca le mai zic "Putsa":))). A da...si cand vreau s-o enervez folosesc "FRATEEE">:)

Are un tignal ca dac-o auzi te iei cu mainele de cap si te mai urci si pe pereti:)). Sa nu mai zic ca are niste fantezii...NO COMMENT fre.... cu bieber ala...de imi faci capu damburi-damburi=)))

...dar ea e mica si prostuta si o iubesc mult:x

INTR-UN CUVANT: STIE SA TRAIASCA VIATA >3: acu o vezi ca rade acu o vezi ca plange si mai are un pic si te devoreaza pe loc.



....SFAT: IUBESTE PE CINE TREBUIE SI CAT TREBUIE;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu