sâmbătă, 2 iulie 2011

Motherfucker..........

Deeeciiii....nu prea stiu cum sa incep pentru ca sunt plina de draci...
De ce?? Pai hai sa va explic:)...in urma cu cateva luni am facut greseala de a ma combina cu un cocalar ca sa nu'i spun tigan...ok...am stat vreo 3 sau 4 zile si pe urma i'am dat papucii....
Trec 2 luni si iar ne intalnim la policlinica...de atunci zici ca e o lipitoare... Se tine dupa curu' meu sa ne ipacam...Eu nu vreau pentru ca nu'mi mai place ....
Eh...de cand i'am zis ca n'o sa mai mearga nimik intre noi....incepe si ma face in toate felurile: de la drogata, am ajuns curva:| + ca imi scoate mie ochii ca vezi Doamne nu mai atau cu el...Frate...ce vrea??sa stau24 din 24 de ore cu el??:| Nu merci...Pana la urma e viata mea, nu a lui...si nu prea vad ce il doare pe el de ce fac eu si cu cine umblu...
Si este exact tipul acela de baiat pe care nu'l suport...gen: iti zice omu' "NU" si el ori te piseaza la cap pana cedezi nervos, ori incepe sa te faca in toate felurile;ori, cazul lui pe amandoua:)
Deci....draga baiete....
Lasa'ma dracu' in pace! Eu, personal, am o viata;)
Am un singur mesaj pentru tine
Fuck you, motherfucker _|_ x(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu