duminică, 19 iunie 2011

Serios???


Chiar vi se pare ca nu sunt matura??..Adica pana mea...nu vreau sa par nu stiu ce filozof...dar serios vorbind:-|...

Azi mi s-a intamplat o chestie care pe mine personal m-a deranjat... Mi s-a spus ca vezi Doamne sunt IMATURA....Dar am o singura intrebare: ce inseamna la tine cuvantul "IMATUR"?? Ca prefer sa stau cu curu' pe bordura band bere cu prietenii decat sa ma duc in nu stiu ce terease/restaurante renumite in Bucuresti si sa dau triplu pe bautura?? nu merci:P ; ca vezi Doamne nu imi dau cu zece mii de straturi de fond de ten??ca sa stii, fondul de ten iti strica aspectul pielii;)+ ca arati FACKE mai ales daca iti dai nu mai pe fata:-D; ca nu ma imbrac de la nu stiu ce firme sau ca ma imbrac mai sport??; ca prefer sa dau din cap pe muzica rock decat sa dau din buric pe manele....; ca nu fumez sau ca vorbesc cu "FRATEEE", "CAP DE ANANAS" sau cu "PUTSA"?? Ca sa stii toate astea nu dau dovada de IMATURITATE;)

Ok...poate ca nu iti place compania mea, sau ca nu iti place de mine. FOARTE BINE!! Dar sa n-o mai spui ca sunt imatura... Ca poate tu esti mai imatur decat mine ;)....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu